ilknurcelik Kızım 20 günlük doyuyor mu doymuyor mı anlamıyorum uyumuyorum ağlıyor sürekli ki bu benim ikinci bebeğim 😞 sütüm var ama sarılığımız olduğu için günde 4 kez 60 cc mama veriyorum 1,5 saatte bir bazen 1 saatte bir emiyor. Günde 4-5 kez kakalı 6-7 tane sadece dolu çişli bez değiştiriyorum. Bu durumda doyuyor olmalı ama niye ağlıyor gaz damlası kullanıyorum ayrıca mamadan sonra humana kimyonlu rezeneli çay veriyorum doktor kullanmamı söyledi ama bebeğim susmuyor hiç 😣
nrtn1234 ilknurcelik aslında sen de biliyorsun ki bebek sadece aç olduğu için ağlamaz ki, yeni dünyaya adapte olmaya çalışıyor neticede.. biraz sabretmen gerekecek