Asel_Mina_ 2 ay boyunca inanılmaz kısıtlı şeylerle beslendim3. Ay da nitekim aynıydı 4. Ayımız dolacak 3 güne artık yavaş yavaş peynir yoğurt falan yemeye başladım.
Önceki aylarda sabah omlet- haşlanmış yumurta domates salatalık avokado fıstık ezmesi yiyordum.
Akşamları da protein ağırlıklı et tavuk balık ya da sebze yemeği yanına fırınlanmış patates pirinç pilavı falan yiyordum. Salata yemeyi çok özledim 🥲 1 kere yedim sabaha kadar uyumadı çocuk tövbe ettim.
Çiğ meyve sebze hiç tüketmedim.