Moms22 merhaba benım kızımın 1.5 cı aydan sonra bozuldu kaka düzeni. Ve aylık 2 ci ayda 1500 3 ayda 1100 kılo aldı. Kılo alımı normal yani doyuyor ona ragmen 6 7 gün yapamadı bir sürü çeşit probiyotik kullandık ve sonunda buldum bitane o işe yarıyor suan 3.5 aylık ve 3 kereye kadar yapıyor. Bizim makat çatlağıda vardı belki o yüzdende geç yaooyormıs Olabıır suan tedavisi devam ediyor krem sürüyorum. Benm bebegımde anne sütü alıyor sadece. Ve dr anne sütü alan bebeklerin kaka yapması mecburi degıl hiç bir sorun olmaz dedi.