Şimdi anneler sorum şu
Benim bebeğim 34+4 te doğdu doktor normal gününe göre hesaplama yapacaksın dedi ama şöyle bir durum var ben zaten zorunlu sezeryan olacaktım. Yani her türlu bebeğim 38 haftalık doğacaktı. Şimdi o zaman mantıken sezeryan olan herkesin bebeği 2 hafta geriden mi geliyor? Ben 38 haftada doğacak gibi mi hesaplicam yoksa 40 mı? 😅