Mercan28 yedim canım hemde dibine kadar 🤣 ben şeker komasına girmediysem kimse girmez. Su bile içesim gelmedi hep meyve suyu soğuk çay içtim. Yaptığım doğru değil sağlığım açısından ama krize giriyor gibi oluyordum. Bebişim 4,5 aylık oldu baya törpüledim kendimi ilk zamanlara kıyasla ☺️