Mavininbiri Saçım doğumdan sonra aşırri.bir dökülmeye başladı, bir.anda da boyamak istiyorum. Cevremde kimisi boya yapınca yıprandı dedi kimisi de boya yapınca dökülmesi durdu dediler. Saçı dökülüp boya ile dökülmesi duran var mı?
Hep_mi_uykusuz Mavininbiri Boyamaktan degildir bence ama yağlar ile sacinizi besleyebilirsiniz benimde dokulmem cok 2 yasina giriyor kizim yaglar gecirmedi ama belki size iyi gelir birde vitaminlerinize baktirin
Mavininbiri Hep_mi_uykusuz Yok hayır yanlış anladiniz galiba biya yapsam durur mu acaba dedim öyle yapan var mı diye. Cevremde çok kişi boya yapıp durduğunu söyledi çünkü dökülmenin