Sedaliz 2 aylık bebegim var ,evdeyken şapka takiyormusunuz,sürekli elleriyle itiyor başında şapka durmuyor geçen kontrolumuzde doktorumuz şapka evet eldiven hayır demisti
SGeceC Sedaliz evin sıcaklığı iyiyse yani kafasına bakın üşümüyorsa takmayın gerek yokki. Banyodan sonra takın o zaman üşür çünkü kafası ben hep öyle yapardım bişey olmaz merak etmeyin
Nezonezo Sedaliz bende takamazdım bebeğım cok aglardı halada ole ama kafasını usutmemesıne dıkkat et ev sıcaksa sorun deıl heryer aynı ıse yok soguksa battaniye sının kundak gıbı yapıp kafa kısmını kapatabılırsın canım
Sedaliz nazlimom_ evet ama kafasında durmuyor işte sürekli düşüyor kaç tane denedim ,sürekli sürekli de tak çıkar yapmak istemiyorum, doktor kontrolumuzun üstünden hemen hemen bir ay geçti bir de
yagmurkokusu_ Sedaliz banyodan sonra takıyorum sadece onu bile kabul etmiyor çığlık çığlığa ağlıyor sanki çocuğu dövüyoruz gibi üstüne de iç çekiyor şapka eldiven asla donu bile giydirdiğim gibi durmuyor