kucukoglum_1 Kızlar 2.5yasındakı oğlum geniz akıntısı öksürük sıkıntısı var ozelıkke gece yatarken boğazında balğamı varmıs gıbı rahatsız oluyor sizler bu geniz akıntısının durumundan nasık kurtuldunuz ne iyi geliyor ne yapmam lazım
Mrv_ kucukoglum_1 şuan aynı sebepten gece ayaktayız postunuza cevap var mı diye bakayım dedim ama yokmuş :(
Zeyna_ kucukoglum_1 2 yaş aynı seyi yaşıyoruz. Alerji ilaclari biraz toparliyor bizi yoksa diger türlü nefes alamiyor hic özellikle geceleri ve uyumuyor. Alerji ilaclari ve burun spreyleri