Miracaybars01 Kızlar merhaba bebeğim 3 aylık ve düzgün bir doktor bulamadım ve şuan sanırım üşüttü ilgili bir doktor arıyorum tavsiyelerinizi almak istiyorum
sagopakajmerap Bahçelievler safa hastanesi bebeğim uzamış sarılık olmuş biz geçmiş sanıyorduk oradaki doktor bilmişti hemen test yaptırın falan diyerek sarılığı geçirdik çok şükür. Muayene ücreti biraz fazla. Bayan doktordu valla adını hatırlamıyorum 😞