Merhaba kızlar bebişim 2 aylık uzun zamandır biberonla anne sütü veriyordum ara sıra meme fakat tabi çok az. bu son 2-3 gündür sadece meme veriyorum fakat tabi aklımda deli sorular. Öncelikle doydu mu aç mı diye sürekli içim içimi yiyor ama herhangi bir huzursuzluğu yok ortalama 2,5 3 saatte bir emiyor cokur cokur da ses geliyor duyuyorum. Sonrasında gülücükler saçıyor bunlar okuduğuma göre hep tok olduğunda yaptığı şeylermiş fakat şimdi aklıma takılan birkaç şey öncelikle sabaha karşı memelerim patlayacak gibi oluyor gece çok ememiyor mu acaba ? 2 gündür çiş sayımız azaldı. Ve normalde günde 2 kere kakasını yapardı şimdi dün sabahtan bu yana kakada yapmadı endişelenmelimiyim ?