Herkese slm kızım 9 aylık ve 7 kg doktor kilosunun çok düşük olduğunu söyledi ve infatrini mama verdi ilk çok güzel içti ama sonra içiremedim sorum şu ki ben mi yanlış veriyorum direk soğuk veriyorum sıcak suyun içinde ısıtıp verdim olmadı başka yöntemleri var mı tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz lütfen