Mochi nin manuel pompası ve lansınoh elektrikli pompa kullanan biri olarak söylüyorum mochi çok ama çok pratik. Lansinoh sadece ilk günlerde bebeğim emmediği için mastit olmamak için kullandım belki de bu sebepten hiç sevmiyorum kendisini. Mochi kendi kendine sağım yapıyor siz hiç uğraşmıyorsunuz aynı zamanda bebek birinden emerken diğer memeden akan sütünüz varsa onu topluyor sesi yok acısı yok