myemye_12 pek sayılmaz hiç yoktan iyidir diyoduk. Sonrası hemşiremiz biogaiya kullanın dedi. O da bir bağırsak düzenleyici hemen anlık etki etmiyor ama bir hafta sonra kızım gazını çok rahat çıkardı kendi kendine biz hiçbir müdahalede bulunmadan. Bebekten bebeğe değişiyor tabii bu gazdamlaları deneyerek bulmak gerekiyor bazıları kabız falan yaptığını söylüyo ama benim kızım da kakasını yapamamıştı ama ondan dolayı değil makatına çatlak olduğu için yapamamıştı.