Merhaba kızlar bir sorum olacaktı. 6ay 29 günlüğüz ek gıdaya 6ayda başladım 3 yerine 2 gün verdim tadım yaptırırken şükür bi sıkıntı çıkmadı. Şimdi ne yapmalıyım kafam karışık normal bizim gibi yemek yiyebilir mi tabii tuzsuz bir şekilde kendi yediğimiz yemeklerden nasıl verebilirim bilmiyorum. Bebeğim biraz iştahlı kilosu falan da iyi sadece anne sütü aldı ilk 6 ay , kilosunu kaybetmesini istemiyorum nasıl bir yol izlemeliyim me yapmalıyım sizce tecrübeli anneler ?