Edas Benim bebeğimin 3.kaninda da yüksek çıkmıştı hatırlamıyorum değeri ama Diyarbakır’a sevk ettiler ter testi için çok korkmuştum orda negatif çıktı çok şükür inşallah sizinde öyle olur kanda genelde hep yüksek çıkıyormuş bazı değerler kuruntu yapmayın dua edin sadece, Rabbim bağışlasın evladınızı sağlıkla büyütmenizi nasip etsin inşallah 🙏