Kızlar kızım 11.5 aylık bende 15 gündür işe başladım . Bebeğim özellikle son günlerde geceleri kalkıp ağlıyor . Su veriyorum içip 1 saat dalıp tekrar uyanıyor ağlamaya başlıyor mamayı kesinlikle içmiyor geceleri. Bazen uyanıyo dönmeye çalışıyo rahat edemeyip ağlıyor. Bu gece bi uyanışında elimi tuttu uyudu. Üstünü de örtmüyor. Bu ayına rağmen 2 dişi var sadece diş çıkarıyor desem başka hiç bir belirti yok beni de çok özlüyo gün içinde çocuğumun huzurla uyumasını nasıl sağlayabilirim ne yapabilirim bi akıl verin lütfen