Aybarss03 Evet sizin uyku arkadaşınızın ismi ne 😊 bizim kocaman bir filimiz ve bir tane kurbağamız var peluş. Ve isim bulamadık. Değişik ve minnoş isim önerilerinizi bekliyoruz 😅
SeverusSnape Aybarss03 kizim kendi koydu isimlerini. Bebegi var adi Ayse, kopegi puppy, unicornuna da poly diyor. :)
Senorita Aybarss03 hommuş😂😂 kızımın peluş tavşanın ismi kendisi öyle sesleniyor benimde dilime yapıştı hommmuş aşağı hommuş yukarl😂😂
Nazlican Hep_mi_uykusuz Oğlumun TV arası yok ama bende bari açık kalacaksa cocuk kanalı kalsın deyip kendime göre seçiyorum🤣🤣 Mesele en büyük favorim rafadan tayfa😄