Eylulunannesi55 Acelesi ne diyeceksiniz canım istiyor yaptıracağım kızımın adını ertelersem yaptıran biliyorum emzirirken dövme yaptıran var mı doktorunuz birsey dedi mi
ilayda92 Eylulunannesi55 bunu bende merak ediyorum umarım birileri sormuştur olmazsa ben sorcam önümüzdeki kontrolde 🙃
Deletedmom_22 Eylulunannesi55 bende istemiştim dövmeciden sormuştum en iyisi emzirme bitince gel dedi bana
Kuzeymommms Eylulunannesi55 2 aylıkken yaptırdım adını yazdırdım koluma dövme yapan kişi yeğenim hijyenden yana hiç tereddüt etmedim doktorum da birşey demedi sadece yaptırdıktan sonra dövmeyi koruması zor oldu ama 2 haftaya iyileşti