Arkadaşlar kızım 52 günlük günde 4-5 kere kaka yapıyor. Bu gece sabaha kadar 3 kere yaptı. Ve her seferinde kaka yapmak için uyanıyor sadece anne sütü alıyor. Bebeği böyle çok kaka yapan anneler var mı. Doktor 4-5 kez normal dedi. Sizin doktorlarınız neler söylüyor. Birde bebeğimin kilo alımı sınırdaymış bundan kaynaklı olabilir mi?