Gta-35 nazlimom_ gunduz 3 uyku yapiyor bazen 2 kez 40 dkyi gecmiyor uykulari. Gece 20.30da uyutuyorum saatbasi kalkiyor en son 6.30 da tamamen kalkiyor😂 sizin nasil ?
Noriye nazlimom_ bizde 6 ayı yeni doldurduk hiç iyi değil uyku kalitemiz redler yaşıyorum 🙄 sanırım dış patlicak üst dişler baya asagi inmiş
nazlimom_ Gta-35 bizimkide birebir aynı 😂😂 sadece sabah 7-7-30 gibi kalkıyo öğle uykularıda cok kısa ya napcaksak bide diş patlattı dün biraz ateşli geçiyor 😂
Gta-35 nazlimom_ benimki 1 ay once patlatti iki alt disi birden dişle ilgili sikintimiz olmadi da gaz sorunumuz bitmedi