Ben Efendimizin sünneti diye 7 günlükken yaptırdım aynen lakolle yapıldı bizimki de hiç ağlamadı doktor ilk 2 ayda genelde acı duymazlar cok nadir hisseden dedi ondan da erken yaptırdım. Doktor muayene de bi sıkıntı görmüyorsa sıkıntı olmaz bence yine de icin rahat etmıyorsa bu durumu doktora bildir ona göre muayene etsinler ama bence normaldir hissetmemesi