Gunaydin herkese🤗bu benim cok ciddi sorunum olmaya basladi.3 yasinda oglum 1 yildan fazladir cok ciddi bir sekilde kulagimla oynuyor.emzirme doneminde bu aliskanlik yaranmaya basladi.oncelerinde sadece uykusu geldiginde korktugunda falan hemen gelib tutuyordu.o yuzden uzaklastirmak istemedim.simdi kulaklarim yara oldu.simdi masumca tutmuyor cok canimi acitiyor.ne soylediysem nasil davrandiysam vazgeciremedim.ciddem yardima ihtiyacim var.belki yasayan olmusdur