Merhaba kizlar oğlum 8 aylik olucak uykusunda ağliyor bir haftayi geçti boyleyiz tam uyudu diyorum cikiyorum odasindan yarim saatte bir ağliyor sebebi diş mi acaba 3 diş cikariyor suan yoksa baska agrisimi var bilemedim tedagil ve karanfil kürü kullaniyorum calpol çok sık vermek istemiyorum. Başina gelen oldumu acaba