Doğduğundan bu yana gaz damlası kullanıyorum her sabah 5de ağlayarak bacaklarını karnına çekerek ağlıyor 3 ay sonra gaz sancısı azalır biter dedler ama benim bebeğimde halen var ve her gün aynı saatte alışkanlık mı oldu noldu anlamadım ne yapmam gerekli