Seda2013 momy90 doktora götümeniz daha doğru olabilir evde bişey yapmak mantıklı değil daha çok küçük
Yusufhamza71 momy90 benım bebegımde 2 aylık goturdum çigerlerı temız dedı dr calpol verdı atesı agrısı olursa dye daha cok küçük o yüzden hıc bırsey vermıyoruz bu dönemde dedı
Boraninannesii momy90 benim bebeğim 42 günlük bir haftadır hasta doktorum prospan şurup verdi bitkisel olduğu için kullanmakta sorun yok dedi
nehirnazli Şuan bizde de var o kızım 2.5 aylık ve sürekli öksürüyo ben de nane kaynattım verdim 2 çay kaşığı kesin linçlenicem ama başka yapacak bişeyim yoktu ama iyi geldi
Kikiriki nehirnazli yaa herkesin kendi evladı linclemek değil ama başka yapacağınız şey doktor a götürmek daha küçük sonuçta name vermek ne kdr iyi gelebilir
nehirnazli Kikiriki doktora götürdüm tabii calpol verdi sadece ama bi etkisi olmadı ve çevremdeki herkes bebeğine nane vermişti ben kesinlikle yapılsın ya da yapılmasın demiyorum zaten ben öyle bişeyin altına giremem ama faydasını da gördüm