Merhaba arkadaşlar 6 ay 11 gunluk bır bebeğim var
Gece uykusu duzenlıydı gündüz pek uyumayı sevmezdı ama az da olsa uyurdu
10gun önce sunnet oldu ve bende aylık iğne vurdurdum (korunma iğnesi ) bebegım sımdı ne gündüz me gece uyumuyor uykusunda aglıyor yarım saate 1 saate ağlayarak uyanıyor sunnet mı etkıledı iğne mi huzursuzluk yaptı bılemedım
Ebemız bebegın 6 aylık olunca vurdurabılırsın demıstı ona nazaran vurdurdum iğneyi artk dayanamıyorum o kadar yoruldum ki