Nisakusum Kusuyor akşamdan beri hemde fışkırarak. İshali de var. Zaten bugün hiç bı sekilde ne ek gıda kabul etti ne emdi doğru düzgün bende zorlamadim. Aynı şekilde gündüz toplasan bı saat uyumadı akşam tam uyuttm yatırdım yarım saat sonra kusarken yakaladım Allah’tan düz yatiyordu kusmugunu tutacak diye aklım çıktı. Geceden beri tekrar tekrar kusar da aynısı olur diye gözümü kırpmadan yine kustu. Var mı böyle hastalık geçiren napmam lazım
htcmd1992 Nisakusum doktor a götürun zaman kaybetmeyin derim enfeksiyon olabilir salgın olabilir fışkırarak kusma çok ta normal değil çünkü
Mirac_21032019 Nisakusum hem kusuyo hem ishal ciddi bi sivi kaybi hicbiside yememis.Direj acile goturun zaman kaybetmeden sivi takviyesi yapsinlar
1Mother1Boy barsak hareketlerini hızlandırmayacak muz, şeftali, elma, patates, ekmek, pirinç, yoğurt ( özellikle probiyotik yoğurt ) gibi gıdalar verebilirsiniz. Bunlardan birini azda olsa yedirmeye çalışın
Nisakusum Mavi1 ya çok biliyonz he yazmayın kardeşim siz şöyle yorumlar ya ben bilmiyor muyum hastaneye götürmeyi neyle goturcem kimle goturcem bilmediğim etmediğim yerler doğudaym yeni taşındık eşim yok nasi gitcem gram uyku uyumadım üzgünüm endiselium zaten sizin şu yorumunuzu okumak zorunda degilm yazmayın
Yasemincim Sağlık ocağı bişey yapmaz hastahaneye yönlendirir direk acile götürün. Rotavirüsü de olabilir çok salgın var bu aralar çok geçmiş olsun. Yan yatırarak uyusun çocuk çevirin yana
sltn_duru Geçmiş olsun miniğime rabbim şifa versin insallah benim kızım da sabaha kadar kusmustu ve hiç birsey yemiyordu ishali kesicek acile götürdük sıvı kaybı cok olmuş dedikler serum takıldı ilaçlarla 3 güne toparladı gece vardiyasında benim de basıma geldi o kadar çok korkmuştum ki sakin olun eşiniz gelince gidersiniz.
Anneyimanne14 Nisakusum neyi bekliyorsunuz doktora götürmek için sağlık ocağı derki sana acile götür sağlık ocağı kan tahlil hiç bişi yapamamaz bebeklere tahlil yapmıyorlar orda esinixi beklemeden götürün 2 çocuğum var ikisinide tek başıma götürürüm birini kanguru birini bebek arabasına atar kimseye mudana etmeden hallederim işimi ve saglk konusu herşeyden önemli basit birşey mis gibi sağlık ocağına götürsem yeterli ölümü yazmissiniz çocuğu doğru düzgün hastaneye götürün
okuyananne222 Nisakusum doktora götürün evde bir şey yapamazsınız zaten çok sıvı kaybetmiştir tehlikeli olur götürün
Minikminik Nisakusum sizi asla linçlemek için konuşmuyorum telaşlısınız kendinize güveniniz yok ve çocuğu hastaneye götürmek yerine buraya yazıyorsunuzki acil bakın bebeğim hastalandı 1. Burası acil servis değil 2. Hastanede bile tahlilsiz teşhis koymuyorlar biz burdan size naapalım hadi desenizki hastaneye gittik böyle böyle dediler ne yedirip içirmeliyim mantıklı bi soru olurdu ama bu hangi yönden bakarsak bakalım mantıksız acile gidin lütfen.
Aysegul93 Nisakusum bir hanımefendi yazmış imkanınız yoksa ki bence nerde olursanız olun götürürsünüz hastaneye bende doğu da yaşadım eşim günlerce gelmezdi küçük bir ilçede otururdm merkez cok uzaktı her işimi hallederdim çok şükür dolmuş minibüs taksi bir sürü seçenek var en kötü ambulans var arar yardım isterdim