Merhaba, kızım bugün aşı olduktan sonra sarı ve çok sıvı olmasa da sıvımsı kaka yaptı üç kere, aşırı huysuz, ateşi var, kaç kere kustu, iştahı da yok. Diğerlerini yaşadık da 6 ay aşılarından biri ağızdan veriliyor malum. Acaba o bağırsağını etkiler mi? Katı gıdaya başladığımızdan beri kaka işinde zorlanıyordu yavrum. Bugün ilk kez 3 kere yaptı kaka. Bilginiz var mı?