T-annesi Kızlar dun gece iki buçuk aylık bebeğim nerdeyse 7 saat uyanmadı , acaba meme için uyandırmalı mıyım yoksa aç olmadığı için mi uzun uyudu ?
Thedespott T-annesi doktorum kilo alımı yeterli ise uyandırma demişti bana ama bu ayki kontrolümde 5 gündür kaka yapmaması ve yetersiz kilo alımından dolayı gece 4 saatte 1 emzir dedi
Yarensmom- T-annesi bizde 1.5 aylığız doktorum uyandırma kendi uyanır dedi bazen 5 bazen 6 bazen de 7 saati buluyor beslenme kadar uyku da önemli aç olsalar uyuyamazlar zaten diye düşünüyorum
Myagmurr T-annesi doktorum bana 1 ayı doldurunca dedi sen hiç uyandırma o kendi istediği zaman uyansın artık dedi 4,5 saat hiç önemli değil acıksa kalkıcak kendi dedi öyle yapıyorum bende
T-annesi Thedespott benimki de 3 günde bir yapıyor doktor merak etmeyin demişti 5 güne kadar normal dedi . Geçen ay günde bir kaç defa yaptığı için insan böyle olunca endişeleniyor tabi
T-annesi Boniboncukkk aynen bende uykusunu bozmak istemiyorum ama doğru olduğunu bilmiyorum gerçi her gece böyle değil ama 7 saat olunca şaşirdim açıkcası üstelik benimki kolik
Emine_guzel Kilo alımı iyiyse uyandırma demişti doktorum, ikinci ay kontrolünde demişti doktorum. Kendi acıktığında çok fena ağlıyor zaten :) ben 15 günden sonra uyandırmadım uykusunu bölmedim, faydasını gördüm tavsiye ederim
bunemeselaa T-annesi ya aslında bende çok korkuyordum ama kilo alımı gelişimi güzel dr sorduğumda 6 saat uyuyabilir demişti. Sen yine kendi dr danış istersen canım
Dilruba_1 Biz 4 aylığız doğduğundan beri hiç uyanmaz ben beslerim hatta uyurken içer sütünü ve uyumaya devam eder kolay kolay uyanmaz 😊 3 saate bir 90 cc süt veriyorum gece 180 cc içmiş oluyor yoksa uyanmaz ona kalsa sabaha kadar uyur gündüzde öyle ben beslerim ağlamaz sadece uyku için ağlar çocuğunuza göre hareket edersiniz Ama 2,5 aylık bebek için 7 saat fazla kilosu kaç ?