Biraz gaz gibi duruyor anlattıkların. Gaz damlaları, gaz masajları, egzersizleri, saç kurutma, ılık havluyla sıcak uygulama neler neler yapardık. İnan bir şekilde gazı oluyor o bebekten bebeğe değişiyor. Saç kurutmayı severdi benim kızım. Tabi onsuz uyumazdı tavsiye edemeyebilirim çünkü gecenin 5 inde bile açardık mecburen. Bazen sesine bazen onun sıcaklığıyla rahatlardı. Karın üstü zaman çok rahatlatırdı. Annem dizine yatırırdı sırtını poposunu sıvazladıkça hem sıcağınla iyice rahatlardı. Zor bir süreç hepsini bir arada uyguladığım için şu geçirir diyemiyorum. Bebeğinin huyunu sen keşfedeceksin artık deneyerek. 4 aylık olduğunda sistemleri geliştiğinden rahatlıyorlar. Biraz sabır bolca kolaylıklar diliyorum.