Geçmiş olsun öncelikle inşallah iyi sonuçlar alırsınız . . . kızım 18 aylık doğduğunda topuk kanı bizimde sorunluydu araştırma Hastanesi’nde testler yapıldı ve hafif değerde bizim de rahatsızlık var üniversite araştırma hastanesinde takip altındayız değerimiz çok düşük doktorumuzun söylemesine göre hiç yok denilecek kadar mış son testler yapılıyor eğer düşük çıkarsa takipi bırakcaklar ilk doğdugu zamanlar birazcık yüksekti sonradan sonradan azaldı CK değeri düşmüyor bizim CK değeri düşse iyi olcak korkulcak birşey yok ben çok üzüldüm agladım ama buna şükür diyet yapmıyoruz biz ilk zamanlar çok stres yaptım sütüm gelmedi belki de stresten dir bilmiyorum ama siz değerleriniz ne gelirs gelsin moralinizi bozmayın ben kızımı emziremedim sütüm gelmedi 😢 sorcak sorularınız olursa yada bilgi aktarımı yapçak olursanız yazabilir siniz.