AylinAtlas16 doğduğu günden gece gündüz ayrımına başladım o günden beri geceleri güzel uyur gündüzleri hafif. Ne zamanken başlanır bilmem. Gündüzleri yorardım. Hergünde duşunu 7.30-8 gibi aldırıyordum.Gündüz aydınlıkta gece karanlık ve sessiz ortam sağlıyordum. Duştan sonra emip direk derin uykulara dalıyor çok şükür.