10 aylık oğlum yaklasık 3 haftadır gece hıc uyumuyo desem yeridir. Uykuya dalamıyor sürekli kıvranıyo gözleri kapalı aglıyo cuma götürcem doktora daha önce bısey yok dedı doktor dişyen olblır demişti ama oğlumda bende çok yıprandık artık bu durumda olan yardım lutfen