Gozdeayda yalnız değilsin bacım 😂 Tatlı aşeriyorum resmen, çikolata önceden aklıma gelmezdi şimdi aklımdan hiç çıkmıyor 😂 Günde 2 posta tatlı veya çikolata faslım var. Demek ki vücudun ihtiyacı var diye düşünüyorum hiç kısamam boğazımdan valla Allah sonumu hayır etsin 😂😂😂