Peripellaa Ahsenmommii banada olmuştu hemen doktorumu aradım at kestanesi kremi al sür ayakta fazla kalma demişti krem işe yaramisti bende tavsiye ederim
Arnuar Ahsenmommii benimde oldu canım doğumdan sonra resmen eşimin terlikleriyle gezdim hiç bir şeye sığmadı ayaklarım bacaklarım hele balon gibi olmuştu on güne kadar normal düzeye indi ama tamamen geçmesi kırkımı buldu
ozgeclskn Ahsenmommii benimde tüm vücudum şişti yere basamıyordum , aile hekimine gittim ödem sökücü ilaç verdi 3 günde 12 kilo ödem attım . Doktorunuzla görüşün mutlaka
Pink_mom1 Ahsenmommii imkanın varsa bol bol dinlen bebeğin uyudukca sende uyu yoksa zor sürec olur sana