Merhaba hanımlar bebeğim bir ay 25 günlük bir haftadır emziğe alıştırdım kolik bebek olduğu için emzik sakinleştirdi. Fakat sabahları zorla emzirmeye başladım çok az emip bırakıyor . Geceleri sorun olmuyordu fakat iki gündür geceleri emmek için uyanmıyor ne yapacağımı bilemiyorum lütfen deneyimli anneler yardımcı olur musunuz 🙏🙏🙏🌺