TubaDegeralpDogu bisey olmaz ben emzirmeme rağmen mama veriyorum sıkıntı etme hic te üzülme mama kotu bisey değil biz nasıl ekmek peynir zeytin yiyorsak bebegimizde onu yiyip büyüyor sen simdi sevgili minnaga çift çorap giydir hatta külotlu çorap varsa giydir üstünü iyice ört sıcak tut 2 gube kalkmaz iyileşir