eliffkndmr hülya hanım benim oğlumun doğumdan sonraki ilk bir yılında ona gittik, o zamana kadar hiö hasta olmadığı için iyi bir doktor gibi geliyordu ama ilk hastalığında oğlum bronşit olmuş ve bize ciğerleri temiz grip olmuş serum suyuyla temizleyin deyip gönderdi, bir hafta sonra oğlum acillik oldu ve kaç doktor gezmemize rağmen hüsam bey bu çocuk bronşit ciğerleri dolmuş deyip doğru tedaviyi uygulamıştı, hülya hanımdan tüm çevrem çok rahatsız, arkadaşımın oğlu kalp yetmezliğinden öldü ve doktoru hğlya hanım kalbinde üfürüm yok deyip eve yollamış doğumdan sonra sonuç çocuk 6 aylık olamadan öldü, sizde dikkatli olun 🙏🏻