Berenberfu Bende sezaryen doğum yaptım bir hafta sonra arttı, 40.gün biter artık dedim hala devam hatta baya artmıştı normal bence canim bende öyle olmuştum bu arada hayırlı olsun evladın Rabbim sağlıkla büyütmeni nasip etsin. Yine de kafana çok takarsan kontrole gittiğin zaman söylersin doktoruna.