Nargiza97 Bebeğim 6 aylık öksürüğü var bide burun tıkanması var ateşi yok, eczaneye gitsem reçetesiz ilaç verirmi yoksa doktora gidip sonramı eczaneye uğramam gerek
petitehatunn Nargiza97 ateşi yok yazmışsınız. calpol veriyorum demişsiniz. 6 aylık miniğe neden gereksiz ilaç yüklemesi yapıyorsunuz?
Emnedmr Nargiza97 agrisi yoksa atesi yoksa bos yere calpol verme ama öksürüğü coksa fitospan yada prospan verebilirsin dogal öksürük ilacı ben öksürük ve balgam icin kullanmıştım