ipekgumen1 Doymadigindan degil. Alışkanlıktan sık sık uyanıyor. Gece beslenmesine gerek yok zaten. 9 aylık bebeğin. 6 aylıkken gece beslenmesini kestim. 6 aydan sonra tamamen alışkanlık oluyor çünkü. Sadece anne sütü alıyorsa bebeğiniz. Uyutmadan önce hip’in kaşık mamasını tavsiye ederim. Oldukça besleyici ve doyurucu.