Merhaba anneler hem bebeğime kıyamıyorum
Onunla daha az vakit geçirmekten
İlginemekten korkuyorum
Ama bi yandan da canım sıkılıyor eski hayatımıda özlüyorum hobbylerimi özlüyorum
Sizler ne yapıyorsunuz bunaldığımızda
Rahatca müzik dahi dinleyemiyorum
Kitap okuyamıyorum
Spor yapamıyorum
Çok güzel aktivitelerim vardı
Biraz dert yanıyor gibi oluyorum
Ben galiba eski hayatımı ailemle (rahatca) vakit geçirmryi özlüyorum…