Kizim 9 ay 20 günlük 1 Aydır hasta ilk hafta normal hastaydı gecti ama hafif hirilti vardi sonra nolduysa hiriltilar tikanmaya döndü dr umuza götürdük faranjit ve krup dedi hava veriyoz iki hafta oldu gecmiyo dr a söyledik sonradan antibiyotik burun spreyi vs. Yazdi ama yok hala ayni ve ustelik iki gündür cok daha kötü tikaniyo.tikandigi icin agliyor daha cok tıkanıyor burnunu cekiyorum asiri agliyo ve tekrar tikaniyo bir kısır döngü hele bugün o nefes sesi şok edici derecede ve Bayık Bayık bakıyordu yavrum babasininda umrunda değil çıldıracağım mahvoldu icim acıyor artik napicam ben😞