Uyku zamanını kaçırıyor olabilir misiniz. Yada atak döneminde vs de olabilir. Bide yatağında mı yatırıyorsunuz yoksa yanınızda pusette falan mı? Ben geçenlerde çok zorlandım ve o zamandan beri uykusu geldiğini hissettiğimde hatta saate bakıyorum gündüzler uyanalı 1 buçuk saati geçtiyse yatağına koyuyorum. Orda onu öpüyorum seviyorum. Emziğini ağzına verip çekiliyorum. Ih vıh etsede ellemiyorum. Eğer ağlarsa yanına yaklaşıp onu kaldırmadan yine seviyorum öpüyorum sakinleşirse yine pış pış emziği ağzına veriyorum. Eğer sakinleşmezse kucağıma alıp sakinleştiriyorum ama uyutmuyorum güzelce sakinleştirip mayıştırıp geri yatırıp aynı şeyi tekrar yapıyorum. Böyle yazında uzun gibi oluyor ama en fazla 10 dk ya uyuyor ve 1 saate yakında uyuyor. Önceden pusetinde yanımda sallayarak falan uyuturdum 10 dk uyur, huysuzlanırdı. Deneyebilirsiniz 1 hafta 10 gündür böyle yapıyorum hem geceleri erken yatmaya, hem çok sık uyanmamaya hemde gündüzleri güzel uyumaya başladı.