Merhaba,doğduğundan beri gaz sancısı olmayan ağlamayan bi bebekti.2.ay aşıları ve rota virüs aşısı yaptırdığımdan beri akşam aynı saatlerde deli gibi ağlıyo kasılarak.yaklaşık 15 dakika çırpınıyo sancıyla.rota aşısı gaz yapabilir denmişti ama bir haftadır bu şekilde geçmiyor.başına gelen var mı