Haticekaya1808 merhaba instagramdan yazmıştım size aslında görmediniz 😂 evet başladık eğitime bu 2. Eğitimim diğerine göre çok daha yumuşak kucağa almak serbest 3 dk da bir onun dışında beşiğinde sürekli dokunup seviyorsunuz sakinleştiriyorsunuz vs gibi kurallar var. Gayet sakin ilerliyor bugün 4. Gün şimdiden değişimler olmaya başladı açıkçası tavsiye ederim. Biraz yoğun bi kadın hemen cevap alamıyorsunuz evet ama zaten cevap almanızı acil gerektiren bi sorunuz olmaz çünkü çok ayrıntılı ses kayıtları atıyor ve sorup merak edebileceğiniz herşey var. Gün içinde de sorduğumuz sorulara ses kayıtlara gayet net açıklayıcı cevaplarla dönüyor. Diğer eğitimlerdeki gibi hayır bunu yapmak zorundasın tarzında bi insanda değil sizinle uyumlu bi ilerleyişi var. Ben diğer eğitimde 3 hafta evden çıkamamıştım ama bu eğitimde 2. Günü dışarı çıktık bebeğimle 4. Gece ben çıktım teyzesi uyuttu yani rahatta bi eğitim oluyor. Kısacası ben memnunum muhtemelen başaramazsam benden dolayı olur 😂