whitemoon Sanki hala 7 aylık hamile gibiym karnım öok şiş 4 ay olacak doğum yapalı hala regl olmadım oldukran sonra iner mi bu şişlik pantalon vs giyemiyorum hep tayt tiksiniyoruö artık kendimden otururken ayaktayken rşimin yanında
diyarenis whitemoon ben daha dogum yapmadim ilk hamileligim bir bilgim yok ama neden kendinden tiksiniyosun bebiskom sen dunyaya bir can getirdin sonucta ❤️
sessizizleyici whitemoon bende 4.5 ay oldu regl olmadım öylece duruyo ç hastaneden geldiğim kiloyla duruyorum 😢
Angelss12 whitemoon kızım 6 aylık hala regl olmadım bende de göbek kaldı maalesef ne zaman gidecek diye bekliyorum korse de takmıştım ama göbek gitmedi
gkbyza whitemoon ben de 1 hafta önce sezeryan oldum canım acısa ds çok yürümeye çalıştım çok su içtim ve her sabah 1 tk kimyon 1 fincanda demleyip içtim akşamları da rezene çayı karnım indi bile deneyin isterseniz
whitemoon sessizizleyici diyarenis yani sanki herkes bana bakıyor gibi geliyor ay şun bak ne kadar da kilo aldı diyorlardır kesin diyorum içimden
whitemoon Angelss12 ben de 2.gündem beri takmıştım hatta ama çok şiş yani bakıp bakıp hayret ediyorım yani ya nasıl böyle olurum diye hep sanki olacakmışım gibi arada aprıyor ama olmuyorum
Alynasvn whitemoon göbek otrmakla korseyle geçmez bi iki ay daha sıkın dişinizi ve bol bol mekik çekip yürüyüş yapın faydasını çok göreceksiniz
cftcdln whitemoon hastanedeyken 2 günde 10 litre su içmiştim. İç demişlerdi ve emzirmesinin her an yürü demişlerdi. Benim öyle geçti. Şimdi 5 ay olcak sadece bi ayva göbeği gibi kaldı. Regl oluyorum ben de 2 aydır düzenli olarak. Onunla da alakalı olabilir çünkü olamamak resmen insanı şişiriyor. Ama yine de takılıp kendinize stres yapmayın: stres bile kilo yapıyor 😩😩