Merhaba anneler 10 aylık oğlum var. Kendine ait odası var hala bizimle uyuyor . Yavaştan kendi odasına alıştırmak istiyorum. Belki 1 yaş ya da sonrasını bulur . Konu şu yatak konusunda kararsızım. Montessori evet güvenli fakat bazaya ihtiyacım var aslında fazla eşyaları kaldırmak için. Yatak bariyeri de taksam bazanın ayaklarını montajlamasak sizce baza mantıklı mıdır? Baza kullanan oldu mu zorluk yaşadı mı düşme vs açısından