Mihrali Kizlar 8ay 20 gunluk oglum var bzde ne bir dis cikti nede bir belirti var 3aylikken basladi agzi akmaya bayagida akti smdi oda gecti bu normal mi bnmkiyle ayni zaman doganlarin disleri hep cikti sizinkilerin nzmj ckti acaba ?
Ececan2006 Mihrali erkeklerin gec cikar derler, gerci benim arkadasimin kizi 1 yasinda cikardi, normal bence
Doruk1-Arsen Mihrali merhaba normal diye düşünüyorum bebeğim 9 aylıkken çıkardı ilk dişini yeğenim 4 aylıkken arkadaşımın bebeği 12aylıkken bence her bebek ayrı gelişim gösteriyor merak etmeyin çıkar ☺️
Buket_kagan_dadas Mihrali merak etme ya benim oglumda 9 ay 8 günlük daha yeni bitanesini patlatı ne kadar gec cıksa okadar iy derler
Khaleesiii Mihrali bizimki on aylık daha yeni bir tane çıktı o uzadı diğeri hala çıkmadı tek bi tanecik dişi var 😅😅
Burceee Eşim bir yaşındayken çıkarmış. Genetik olabiliyor. Gerçi bizimki bana çekmiş, diş belirtileri göstermeye başladı beş buçuk aylıkken. Ama nedense biz hep yaşında çıkarır diye düşünmüştük. Normal yani, genetik olabilir
1melek1anne Benim kızım da 1 yaşında çıkardi, vakti gelince çıkarıyorlar zaten merak etme, genetik olabiliyor, her bebeğin gelişimi farklidir, normal yani
alisin_annesii benimde bebeğim sekiz ay boyunca cikarmadi dimdi dokuz aylik olduk şu on gün içerisinde 5 tane birden cikardi daha şiş olanlar var onlarda bir haftaya cikar diye dusunuyorum
Rabiaugur Mihrali herkesin derdi başka bizimkide erken çıkardı 4,5 aylıkken herkes erken çıkarmış keşke daha geç çıkarsaydı diyo
gulceninannesiii Mihrali 9 ay 14 günlük kızım, ne gelen var ne giden😂 biz de bekliyoruz bakalım. Her sabah bakıyorum heyecanla ağzına ama yok😂
Uzunkipriikk Mihrali kızım 10 gün sonra 1 yaşına girecek İnşAllah halen dişi çıkmadı. Stres yapmayın normal bunlar sağlık ocağındaki hemşire ne kadar geç çıkarsa o kadar iyi demişti bana o yüzden takılmıyorum ne zaman isterse çıkarır 🙂