Ebru27
Normal dpgım yaptım . Dikişlerim var Doğum yapalı 2 buçuk ay oldu son 20 gündür enfeksiyon var antibiyotik içiyorum fitil de kullanıyorum krem de verdi batma için hatta bioder jel var doktor Bununla yıka dedi . Ama hala ağrım oluyor bulantı yapıyor doğal önerebileceğiniz birşey var mı çok ihtiyacım var artık ağrılarımdan kurtulmak istiyorum :(